ALWAYS AMUSED BY MAHER ZAIN!

Assalamualaikum. ha.. ni nak cite pasal Maher Zain ni. aku baru je tengok Istimewa Bersama Maher Zain kat TV3 just now. wahh! he is so handsome la. seriously! ha3! dah la chubby, mcm nk meletup je. perasaan nak lempang2 pon ade actually tau *ye, saye kejam*. okay, aku memang gile kat Maher Zain mase orang x kenal lagi bliau. dalam sem 2 macam tu la. Lepas aku asyik layan Maher Zain, pastu aku share ngan kawan2, habes sume giler Maher Zain. kalo x gilekan bliau, x kan aku sanggup pegi tengk konsert die kat MBSA Shah Alam kan. sanggup woo naik bus jauh2, lepak Shah Alam less than a day je kot sbb kejar kelas. ngee! baby Maher punye pasal la kan.so aku bagi la few gambar aku and me cousin mase kat concert tu. gigih sangatttt!!!!

inilah kami, orang-orang yg sangat gigih pegi Showcase tu and penggerak utama ialah kakak sepupu kesayangan gua  ni la, kakak Fara yag semangat dan gigih beli tiket.ha3!of course aku la ushar bile showcase tu. kitorang beli tiket second mahal, RM150. nasib baik beli second mahal, lagi dekat ngan maher Zain compared to beli yang paling mahal sbb dok blakang kerusi VIP yang melangit tinggi. kitorang duduk 4 seat dr stage, so kalo mamat tu turn bawah, mmg dekat la weh. mmg hensem, putih nk mati, nk tergolek aku tengok die. excited seyh!!! ha3!

dan ini adalah emcees pada malam tu, iaitu si jelitawan Wardina dan Farah Deeba. mmg cantik weyh.... such  a beauty a diorang neh. jeles2! ha3! okay la diorang jad pengacara tu. ok2, skang aku nk letak gmbr Maher Zain gua. pergh!! mmg syok ah die nyanyi. sebijik sebutir dalam CD bliau. ngee! dah la ensem. adesss! mati jap.



ha!!!!star of the night!!MR MAHER ZAIN!!!kih3! mase die keluar tu aku mcm nk loncat bangun dari kerusi kot. har3! mcm nk pengsan jap. kejap je, xleh lame2, bazer duit minyak wangi aku tu. ha3! lanun sungguh. wahh! amused dengan kehenseman bliau. ngee!! putih nk mati. -_-''. erk!


okay, mase ni cute sangat tau sbb Maher Zain with kids. heh! lucky nye dapat jadi one of the kids la kan especially budak pompuan tu sbb Maher Zain dukung and cium die ok. ha3! kambeng je.. tapi budak2 ni sangat la hebat nyanyi lagu maher Zain. kalah aku. *segan tutup muka*. memang hafal la even x brape nak pagham. bagus parents diorang bawak diorang g tengok Maher Zain. ngee! sweet la. budak lelaki yg bam2 comey nk meletop tu, anak penyanyi Aishah tu. somellll gile kan?? nk gigit2 rase. aku pantang ngan budak tembam2 ni, mmg nk kene gigit la keje. gerrraammmm seh! 



cehh!ni mase Maher Zain tgh nyanyi. korang tgk la kakak aku tu, langsung x pedulikkan aku kalo dah tgk Maher Zain. ciss.. khusyukkkkkk...ki3! love u la kakak.

dah habes concert tu, rase seyes x puas woo.. hu3! almost 12 jugak habes. so balik tu dengan penuh perasan gembira di dada, kitorang pon menapak balik. ngee! tetibe lapa, kitorg pon menapak ke Hailam Kopitiam di Seksyen 7 berdekatan rumah. balik je bilik, aku terus upload gmbr kat fb. ha3! cacian dan makian yg ku teirma. isk3! *tau korang jelessss gilerss kan??* ha3! tp ape aku mampu buat. siap ade nk tembak aku ngan senapang gajah ok. ha3! tak kesah la nk tembak ke  hape, yg penting aku tgk Maher Zain first time die datang Malaysia. mendahului orang lain. wink2! ngee! okay, adios. 

Comments

Popular Posts