MY FINAL SEMESTER WITH ME FRIENDS!!!

     WAHHHH!!I cant believe that it has been 3 years aku duduk UUM terchenta ni. isk2! sekejap je kan belajar ni. lepas ni dah nak habes, praktikal dan grad. pastu, agak2 nak buat ape? kire jari je la.. ngah3! aduss... okay, post kali ni more about my friends la. dah nature aku dari dulu, aku tak ramai kawan baik. sgt sket la kawan2 aku. sadis gile la. ha3! u know what, dah masuk sem 6 pon, berape kerat je la budak course aku yg aku kenal. ha3! songo, sbb aku jenis tak kenal orang, x kesah hal orang. like usual, since I was in school, I'm the last person to know about those stories yg hot2 kat skolah. masuk U pon same, lampi x habes. keh3! okiess,  kite kenal one by one ek ngan kawan aku. alahhhh, ade 3 ketul je kot. x ramai mane. :DDDDD

NUR SHAZWANI MUSTAPHA KAMAL

Haaa!!! ni lah manusia yg mula2 aku berkawan kat UUM. ni gmbar mase kitorg tgh orientasi. minah ni kurus tinggi orangnye and her nickname is wani. ekekeke!! minah ni sengal and my other friend ( ejah) call her BOLOQ. ha3!means serabut la in Klate. Wani ni org Nogori,  and she was the first person tegur aku kat blok tu. ha3! bilik bliau selang 2 bilik je ngan aku. aku bercakap ngan die mula2 sbb die tye aku whether aku ade roommate tak. seems like roommate kitorg senior, so lambat la diorg balik. the next night, kitorg tido sebilik. since then la kitorg baik until now. hi3! ha, minah satu course ngan aku jugak la. clumsy but kelakar. keh3! minah ni pon sekor, kalo becakap, kaki tangan mmg x leh dok diam sbb kalo ngumpat, jari tu mesti nk tunjuk. ha3! slalu ke tampor tangan tu ngan aku. aduyaii!! kuat makan, tak padan ngan halus. keh3! so, sape nk bawak makan buffet, ajak la die ye. bagusss.. berbaloi duitnye.kah3!

SITI KHODIJAH SAIFUL BAHARI



okay, yang ni plak ejah, ore klate. ha3!yang ni kalo bercakap mmg beriya, tak padan ngan kecik. suke berjalan. I mean bukan melancong, die suke jalan kaki. ha3! tapi stakat ni die tak dapat lagi kalahkan aku berjalan sbb aku jalan laju. hua3! keep it up ejah. yang ni rendah dari aku, so 3 of us ni macam tangga. ikut ketinggian. keh3! pastu, like usual, ejah and wani x leh dok sebelah sbb ske balah. bising skali! adoyaiii.. ha3! kalo gado aku jd mangsa. minah ni kalo cakap kaki tangan naik, so beware la. kalo ngan aku, aku sepuk skali die senyap la kejap. keh3! suko kcek klate, so aku akan diam la kalo aku x paham. slalu die akan tanye balik kalo bile tgk muke aku n wani x paham. ha3! bungok!

NUR MASTURA MUHAMMED


Ini plak known as my kakak la sbb die mmg kakak pon. ha3! aku panggil die mas, sgt kekakakkan. she is lil bit older than us, that's why. mas ni pon lasak gak mcm kitorg, so kemane je kitorg bawak die, die ikot je. ha3! kelaut, kelangit, kedarat, die jalan jeee. hahah! mas ni klate gak, tp kat Tanah Merah. ekekek! so kalo die kecek klate ngan ejah, ko tetibe rase kat obersi je. hua3! so aku byk tau pasal life ni thru mas la. so glad to have her as me friend la. pastu mas la peneman aku dikala aku dicampak keluar dari kachi sbb die pon kene campak skali. kah3! bilik pon sbelah. very helpful, calm and trustable.  that's why la I call her kakak. ngee! tapi mas lain course ngan aku, but aku suke kawan ngan course lain instead of my own course. ha3!


tadaaaa!!inilah gambar kami berempat mase sem 1, kelas TITAS.ha3! sekejap je kan, skarang dah sem 6. time passes by just in a blink of the eyes je. isk2! tinggal satu sem je nk jimba. aduyaooo.. takpe, enjoy the moment, hold to our sweet memories that have been made together. love you all me friends! glad to know you all. loads of love from me, SAFURA KAMIL. <3

Comments

Popular Posts