BEWARE OF +60301!

Hola! Yes, today's entry is about a scam call atau panggilan penipuan!
Huh! Bahaya lah sekarang ni. Well, ceritanya macam ni, I got a phone call today,
around 7.12 pm, but I didn't pick it up, cause I'm doing something.
Actually it happened twice, few days ago and just now. I thought
one of my relative did that call so I sent him a message, but he
said no. Okay, suspicious disitu.

Macam biase la, mesti nak tanye boyfriend yang setia kan.
So, koi  pon bukak la Mr. Google, do some research, and I found
lots of testimonials telling the same thing, they get phone calls
from the same number. Ada yang kene macam2! 

Peh! Lepas ni memang tak angkat la kan kalau nombor
pelik-pelik call. Hoh! Buatnye die call, aku yang kene 
bayor, mati. -_-

sedikit pangakuan dari beberapa orang. :D
So, ini hanya peringatan. Be happy! :D


Comments

  1. +60301 or +60302 tue besa dr overseas kan..akak slalu je klu org sana kol masuk number mcm tue...btw still kena gak ati2 la..tnx pura :)

    ReplyDelete
  2. yup!sbb line ni provide rate yg rendah, tp disalah gunakan. huhu! tu la, lepas ni kene hati2 la. same2 kak Linda. :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts