ROCK OO!

ROCK OO!! Ho3! Yup, one of my waiting list movie to be downloaded.
Hehe.. Sory, Rompin takde wayang, so kene download la. 
Nak sangat tengok movie ni sebab movie first ROCK memang best giler
babas! Ade ke movie Mamat Khalid yang tak best. Takde rasenye. Oh! Oh!
Satu yang kurang gemar, Di Kala Malam Bulan Mengambang.
Di atas kesinambungan movie ni, memang la kene tengok.



Actors! A-List despite of their looks. Seriously! Que, Pekin, Sofi and Khir.
They are very good in acting, lagi pun pasal zaman Rock kapak tenagh BOOM!
It's a must to show this movie to papa because he is a true rocker. 
Keh3! Since he was young, and he is known as Papa Rock in my family.

I still remember when I was in primary school, I cant remember what year
I was that time, my school teacher ask all the students' parents to come next week
for the report card day. Hoho.. And you know what, papa did come,
but with his rockers style. Wawawawawawawa!

Seluar jeans koyak lutut beb bapak aku datang skolah sign repot card.
Bhaha! Gile gangster. Pastu cikgu bleh cakap, 'Uih, rock
gile ayah awak Safura. No wonder.." without finishing
her sentence.

Okay, bab no wonder tu I tak brape nak gemor la ye. 
Pehe2 sdiri jah lo nyo. :D


Comments

  1. haha..fura2..you cheer my day,dear!thanx :)
    no wonder la his daughter...maybe ini kot yang cikgu anda nak cakap..haha..

    ReplyDelete
  2. haha!welcome mate!glad to know that u were enjoy the entry.rasenye mmg cikgu tu nk cakap macam tu kot..tp..tp..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts