CARBOOT YANG PUAS HATI! [09062013]

Jyeah!! Yesterday I went to the best car boot in me life. Haha! Bukan
ape, at first tak nak pergi, pastu macam memanggil je
car boot sale to. Eh, I cant remember where the place is,
so no further questions. Ha2! I have temporal memory
lost. Ngoh3! Car boot yang aku pegi before kat Seaham tu
x beli ape2 pon. Almost! Ha2! Just beli muffler 2 helai.

Kali ni rambang bijik mata dowh. I spent 12 pounds, 2 pounds
more than I should. What?? Pompuan kan! Haha!
Here is the picture of my stuffs! :p


All of them are brand new, so tak rugi langsung.

Leather jewelry box : 2 hengget
Photo album, furry friends & kitty cards : singgit each
Brand new bag : 5 hengget
Stationary : singgit
A book (not in pic) : singgit

Koh3! Memang seronok di sana sebab tempat tu kecik, dan menikmati
all the barangs kan. Ngeh3! Till then! :)



Comments

Popular Posts