FIRST PUASA.

Happy fasting people!!! Eh, I suppose those words should be at
the end of the entry, but nevermind. Lack of protein skarang
ni. Kih3! Done with my first day of fasting here, 
quiet challenging since you realized in Malaysia now is 
6.30 pm!! Hahaha! Meroyan jap! Lagi2 tak dapat bazaar ramadhan,
cari kuih kesukuan ok, bukan kesukaan. Ha2! Ape lagi kalo
bukan gula melaka & popia basah beb. Hoh! Menitik air mata
ingat. Ngee! Luckily yesterday, the weather seems to understand
how am I feeling. Ecececece! Yela! Semalam sejuk dan cloudy
gitu. Bhaha! Arini macam sedikit warm. Ngoh3!

Semalam buka pukul 9.41 malam gitu, kat kampung I tengah sahur kot.
Kah3! And the food mase berbuka haruslah awesome. Sape masak??
HARUSLAHHHHHH ...... umi yang masak. :8) Tak kan
I kot.. Tak munasarawak la.

Hoh! Tangan dan otak dah xde tenaga. Exhausted. Kih3! Oh,
semalam lepas buke, smyg pastu tgk silent hill. Awesome!
Adios! 


SELAMAT BERBUKA MALAYSIA!!!


Comments

Popular Posts