SUNDAY MORNING

Sunday morning! Yay! I love Sunday morning but not when the day is too 
cold and windy. Fhew! The obstacles of getting up early just... unimaginable. Haha!
Weyy, sape sanggup tinggalkan selimut dan katil yang selesa bila pagi tu sejuk?? Well,
mase kat UUM I do, sebab suka feelings minum hot coffee & the cold morning. Haha!
Perfect. Well, I was dragged to Pasar Pagi Ahad by my mak, terkebil-kebil jap
gitu. But I love the surroundings, cold, the morning scent and the freshness of
sea breeze. Macam jalan dalam winter market gitu. I love my kampung! :D 
Segar okay! Pastu pagi-pagi orang tak ramai lagi,
jumpe dua tiga orang kawan sekolah, hi hi bye bye, pastu by 9 am dah balik rumah.
Ho3! 

Okay, tu je nak ckp. Haha! No pictures sebab tak bawak phone. hehe!
Adios!


Comments

Popular Posts